Mootorratta hoiustamine Tartus

Mootorratta hoiustamine Tartus soojas laoruumis

Tekkis küsimusi? Võta meiega ühendust

Soovid päringut oma eposti aadressile?

Võta meiega ühendust ja leiame koos lahenduse!

Kui juba sügisvihmad saabuvad, siis on see selge märk sellest, et oma mootorratas talvituma saata soojasse ruumi. Enamik omanikest elab korteris, kus puudub võimalus mootorratas kuhugi sooja paigutada talvehooajaks. Mootorratta hoiustamise kodustes tingimustes võib ratast hoopis kahjustada, kui Sinu garaaž on kõikuva temperatuuriga ja niiskusrežiimiga. Kuna sellistes tingimustes ratas võib hakata roostetama. 

Sul on mootorratas ja pole seda kuskile talveks jätta? Siis oled Sa jõudnud õigesse kohta. Goldrent.ee pakub mootorratta hoiustamist Tartus. Hoiustamine meil on soojas ruumis, seega ei pea Sa muretsema, et Sinu kaaslane jääks talveks kuskile katte alla roostetama. Eestimaa talv võib olla muutlik, kuid Sinu mootorrattale on parim hoida see soojas ruumis, kus ei kahjuta mootorratast niiskus, sool, lumi või vihm.

Ära jäta mootorratast ripakile ja too see meile sooja ruumi hoiule. Meie ruumid on valvega ning saad alati oma ratast tulla vaatama või omale sobival ajal hooldama. Ratas on Sinu Tartu kodule lähedal ning Sa ei pea sadu kilomeetreid sõitma, et kuskil kaugemal oma ratast hoiustada. Selleks võta meiega ühendust või broneeri läbi all oleva vormi omale mootorratta hoiustamine Tartus.

Mootorratta hoiustamine Tartus - kuidas mootorratas talveks ette valmistada?

Tegelikult pole kaasaegse mootorratta mõnekuuline talvitumine midagi erilist, mis eriettevalmistust vajaks. Tähelepanu vajavad kohad on siiski toitesüsteem, rehvid, elekter ja õlid.

Ratas tuleb hoolikalt pesta, et terve värvkattega, puhas ja vaha ning kaitsemäärdega kaetud ratas talve väljanägemist kaotamata üle elaks. Pärast hoolikat pesu tuleb mootor töötemperatuurini soojendada, et liigne vesi aurustuks ära. Soojast mootorist eemaldub ka vana ja väsinud õli hõlpsasti. Hea omanik vahetab õli enne mootorratta seisma panekut – siis on kevadel hea mugav kasutusele võtta ja värskes õlis pole kindlasti ka vee- ning mustuseosakesi.

Bensiinipaak tasub täis valada – kuna pooltühjas paagis pääsevad kondentsniiskus ja korrosioon üpriski palju tüli tekitama. Karburaatoritest hakkab seismisega vähene bensiinikogus aurustuma. On parim variant bensiinikraan sulgeda ja karburaatorid ujukiruumi põhjas asuvatest korkidest tühjaks lasta.

Elektrisüsteemi kõige pirtsakaim koht on aku, sest mootorratta vooluallikas on väga pisike ja tundlik ning vajab seetõttu rohkem hoolt. Aku tasub maha võtta, ära puhastada ja korralikult ära laadida. 

Jälgi meid ka sotsiaalmeedias